Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červen 18 10:43:42 CEST 2023

Když se podívám na schema nějakého starého syntezatoru (Roland, Casio...)
tak ty používají jako generátory bílého šumu snad jeden či dva tranzistory.