Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Červen 18 14:25:03 CEST 2023

Generátor šumu je ten nejmenší problém. Stačí emitorový přechod vhodného
tranzistoru, zapojený v závěrném směru v sérii s velkým odporem a hodně
zesílit. Co je problém, že už nevím jak se to dál filtrovalo nebo
modulovalo, aby to znělo pěkně.
Trochu jsem o tom přemýšlel, napadlo mě že když to udělám digitálně, tak
tam budu muset udělat nějaký filtr. IIR je svižnější, ale blbě se
počítají koeficienty a když použiji FIR, stejně budu muset počítat
koeficienty pomocí FFT. Takže můžu pracovat rovnou ve frekvenční oblasti
a zpětnou FFT dostanu rovnou časový průběh. Funguje to dobře, ale
zůstává problém, že nevím jaké frekvence do toho na začátku poslat. Asi
se to v čase nesmí moc měnit a moje pokusy zahnaly kocoura až někam do lesa.

Mrazík