Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Červen 18 09:42:09 CEST 2023

Na gůgl store zvysoka kašlu. Jediný problém je, že už si vůbec
nepamatuji, co se s tím šumem tenkrát provádělo aby to šumělo pěkně.
Včera jsem zkoušel něco vygenerovat pomocí inverzní Fourierovy
transformace, asi by to šlo, ale bylo by s tím moc práce s nejistým
výsledkem.
Zatím se spokojím s tím, že mi u toho Šizuka Išikava zavrže na své
housličky.

Mrazík