Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Červen 17 22:56:42 CEST 2023

je toho plnej gůgl store.

calm sounds
brainwave
binaural beats

Další dokonalejší metody práce se zvukem a mozkem nebo tělem záměrně
neuvádím. Upozorňuji předem, že zlý úmysl autora vám uškodit opravdu jen
tak neodhalíte a jako laik jste bez šance.A naprogramovat zvukem jde
opravdu cokoli, ještě jednou, cokoli, naštěstí to vydrží jen několik
hodin pokud to není zkombinované s hypnozou.