Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Červen 14 06:34:39 CEST 2023

Zdravím,

ano máte  pravdu, bylo to rukama  :-). A nečtením nápovědy - ESPhome to
má podobně a druhý sloupec říká, zda je pin invertovaný či ne. A u mě
tlačítko je invertované, takže jsem tam automaticky hodil 1 a pin relé
měl pochopitelně 0.

Takže se to nesešlo v jednom kanále. To je tak když člověk předpokládá a
nečte.

Díky

Petr