Dálkově ovládané relé ON-OFF

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Čtvrtek Červen 1 09:42:51 CEST 2023

Zdravíčko kolezi.
Mám prosbu:
K zákazníkovi potřebujeme doplnit do tří vysokozdvižných vozíků jednoduchou signalizaci toho, že automatizovaná linka nachystala paletu na odběrové místo. Prostě všem třem vozíkům se v kabině rozsvítí indikace a někdo z nich si pro paletu dojede a jakmile paleta z místa zmizí, indikace zhasnou.
Požadavky:
Vysílač signálu - napájení libovolné (AC230 nebo DC), ovládací signál - spínací bezpotenciálový kontakt
Přijímače - napájení 12VDC, výstup - spínací bezpotenciálový kontakt nebo ovládání cívky relé NPN
Dosah - 50 metrů

Původně jsem zamýšlel použít notoricky známé jednokanálové přijímače ZK1PA 433MHz ale nevím zda jsou stavěné na režim trvale ON - trvale OFF a zda jsou vhodné i pro použití v průmyslovém prostředí.
Nedoporučili byste mi něco robustního, co by splnilo výše uvedené ?
Chtěl bych se vyhnout nějaké WiFi konfiguraci, příjde mi to na daný účel zbytečně komplikované.
Děkuji předem.

Kručinský