Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 12 22:22:11 CEST 2023

Blahopřeji k úspěchu. Fajn zpráva.
Jsem mimo. Ale jestli Vás to zajímá a počká to do zítřka, tak zítra
večer Vám pošlu jak to mám nastavené já. Snad to bude stejné nebo aspoň
podobné.
Už si nepamatuju, jak jsem to dělal. Ale bylo to jednoduché a logické,
takže u mě to šlo na první šup.

PL