Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Červen 12 21:07:43 CEST 2023

Zdravím,

tak BP25252 přišly.

Zapájel jsem ho na místo, vedle 0R3 (1206 na místo 0805 nešlo úplně
snadno). A na první dobrou to začalo fungovat.

Opravdu to odnesl jen IC a R.

Jediný maličký nedostatek  - nepřišel jsem na to jak nakonfigruovat
tlačítko aby to něco dělalo - v logu OpenBK vidím stlačení a uvolnění,
ale v configu se mi to nepovedlo nijak svázat se stavem relé. Ale to je
opravdu drobnůstka - pokud to budu někdy potřebovat, tak to udělám třeba
přes automatizaci HA.

Petr