Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 3 16:16:50 CEST 2023

Ta dioda je freewheeling dioda, tak  přes tu v případě zkratu na zem
nemělo moc co protékat.
Předpokládám tedy, že jste GND té elektroniky měl na zemi, tj. na
potenciálu N.
Divné je, že průchod proudu přes ten měřicí odpor dřív spálil ten odpor,
než chip vypnul napájení koncového výkonového tranzistoru.
Zase ale je štěstí, že ten zkrat asi trval a byl natolik tvrdý, že i
když se prorazil ten výkonový tranzistor, tak zkrat na sebe pobral tu
energii a nepustil 300V z DC meziobvodu do zbytku desky.
Pak už tranzistor uhořel a byl klid.
Mimochodem - fíčko nevybavilo? Pak to asi nebyl zkrat na PE, bylo to
zřejmě dost energie na to, aby vypnulo.

PL