Adapter Ethernet-USB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 11 01:37:16 CEST 2023

A co to udělá, když se to USB-C zapíchne do něčeho jiného? Třeba do
mobilu nebo ideálně například do USB/serial adaptéru, případně jen do
USB-C pinboardu, máte-li.
Pak byste snadno mohl změřit, kolik ten převodník dál.

Nesladoval jsem to, tak jste to možná už prověřoval. Ale u některých
mobilů dřív taky platilo, že když po USB komunikovaly, tak se nenabíjely.
Ta nižší spotřeba než při připojení jen Eth/USB bez napájení může být
dána tím, že tablet si sice z toho adaptéru nevezme napájení, ale aspoň
ten adaptér napájí sám sebe a tak o jeho spotřebu je odběr nižší.

PL