Adapter Ethernet-USB

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Červen 11 00:36:18 CEST 2023

Dne 10.06.2023 v 21:55 Petr Labaj napsal(a):
> A není jen průběžná spotřeba tabletu v té chvíli (včetně napájení toho
> adaptéru USB/Eth) vyšší, než co poskytne jako nabíjecí proud ten převodník?
> Originální nabíječka asi umí nějaký rychlý režim nabíjení, tak tam tlačí
> vyšší napětí i proudy. Ale ten převodník zřejmě jede jen se základním
> 5V/500mA.
> Změřil bych, co tam leze. Například na druhé straně, která napájí to PoE.
>
> Když nabíjím svůj mobil originální nabíječkou, valí tam 9V/1.5A.
> Kdy mobil připojím na klasické USB, tak nabíjení trvá věčnost. A mám
> [...]

Dobrý den,

to bohužel není ten případ, to už jsem zkoumal.
Když připojím 5V výstup z PoE splitteru přímo do tabletu, bere si tablet
cca 900mA, což na mu na dobíjení bohatě stačí. Z originální nabíječky
Samsung si bere cca 1700mA, napětí aplikace neuvádí, ale nabití trvá cca
třetinu času, takže tam bude asi víc, než 5V. Po připojení toho
vehementu, co dává dokupy Ethernet a nabíjení a cpe to do tabletu přes
USB-C, si tablet vezme cca 170 mA, což na nabití nestačí. Když se
připojí jen adapter Ehernet-USB-C (bez napájení), je odběr vyšší, takže
z toho nabíjení si zjevně něco vezme. Odběr neměřím přímo, je na to
aplikace, která +/- odpovídá realitě.
I kdyby nabíjení trvalo věčnost, bylo by mi to jedno, protože to celé
bude fungovat jako terminál domácího infosystému pověšený na zdi s
trvalým připojením k napájení. Ke štěstí by mi úplně stačilo, kdyby se
to nevybíjelo plus nějaká rezerva v baterce pro výpadek dodávky EE:-)
Přijde mi, že se ten tablet neumí domluvit s Power Delivery těch
adaptérů. Ale co s tím dělat zatím nevím.
Našel jsem nějaké další huby s RJ-45 a PD, ale kupovat to naslepo
nechci. Ten Verbatim z Datartu můžu zítra zanést do obchodu vrátit, ale
postupovat metodou pokus-omyl přes e-shopy a posílání balíčků se mi moc
nechce :-(

Díky
jf