MCU a M.2 interface

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Neděle Červen 11 00:33:11 CEST 2023

To, ze interface M.2 ma tie signaly neznamena, ze ich ma disk. Je mozne, ze
existuje na svete aj taka specialita, ako SSD s UART rozhranim, no osobne
som o tom ani nepocul (co vsak nic neznamena), ale ani to nedava zmysel
(zase z mojho pohladu). Na datove prenosy. Moze byt na diagnostiku
napriklad. Az by som sa stavil, ze take nieco neexistuje. Rovnako v tej
tabulke je audio, a asi nikto neocakava komunikaciu s diskom cez audio ...

Slavo T.