MCU a M.2 interface

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červen 11 09:53:56 CEST 2023

Já i Martim L. už jsme to tu psali, ale jak pořád někdo do vlákna se
subjektem M.2 píše o SD kartách, tak to asi zapadlo.

Když jsem si prohlédl specifikaci pořádně, tak jsem zjistil, že pro
paměťové karty (tedy to moje SSD) je místo UART a I2C výřez - klíč.
Takže je 100% jisté, že nejsou připojené.

K dispozici je jen USB, SATA a PCIe. U toho USB je ještě trochu magické,
jestli je to 2.0 a nebo 3.0.

Proto jsem psal, že mi vychází, že by asi bylo nejjednodušší namodelovat
to SATA. Ale dál už jsem to nezkoumal.