MCU a M.2 interface

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 9 09:11:03 CEST 2023

Ale ani ten tvůj dokument s určitostí nevylučuje existenci takového
rozhraní.
Jasně, karty s klíčem B nemohou používat I2C ani UART, protože ty jsou v
místě klíče. Zvláštní, že na té stránce od dellu jsou tato rozhraní
uvedena. Karta má pořád k dispozici piny pro USB a pro SATA. To SATA je
podle mého názoru jednodušší zvládnout časově na jednoduchém MCU.