Re: Komplexní transfigurace hvězda - trojújelník

wek konfera na efton.sk
Středa Červenec 19 22:42:24 CEST 2023

Aha, a este co je neintuitivne je to co je v nadpise, ze  predsa ked sa pouziju tie vzorceky na transfiguraciu delta-ypsilon tak tam vzniknu dva kondiky zo stredu na dve fazy, no a to predsa su dve ciste jalove zataze na tych dvoch fazach, ze.

Ale co je v tej transfiguracii zamlcane je, ze ten bod co sa nakresli do stredu, nema ten obvykly "stredovy" potencial. Alebo inaksie povedane, tu transfiguraciu treba spravit spolu aj so zdrojmi. No a ak to chceme zapojit tak aby v strede bol ten nulovy potencial tak treba pridat zdroj (alebo dva), ktore presne zodpovedaju tomu cinnemu vykonu, co z jednej fazy vyteka a do druhej vteka...

3f som vzdy nenavidel a Tesla by si zasluzil vyzauskovat.

wek