Re: Komplexní transfigurace hvězda - trojújelník

wek konfera na efton.sk
Středa Červenec 19 22:13:26 CEST 2023

To je neintuitivne len ak to pocitate na papieri s pouzitim urcitych integralov.

Pritom si staci nacmarat par fazorov. Ak fazor fazoveho napatia fazy X je na nula stupnov, Y je 120, fazor zdruzeneho medzi nimi na 60, prud kondikom je posunuty o 90st akurat neviem znamienko, povedzme minus, to jest oproti fazovemu napatiu na X je prud posunuty o minus 30 stupnov, a kedze to nie je 90 stupnov, z pohladu fazy X je tam cinny vykon.

Mam bordel v znamienkach a magnitudach ale to je fuk, podstata je jasna.

Co mi vsak nie je jasne je, ze preco potrebuju solarnici pripajat kondik medzy fazy... :-)

wek