Re: OT: mladý elektrikář

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Leden 31 11:09:27 CET 2023

Takhle nějak to skutečně je, děti mám.

Základky navíc trpí problémem víceletých gymnázií, odchází jim tam
"tahouni" tříd. V podstatě to samé říká ředitel "naší" ZŠ a zástupce
ředitel místního gymnázia na DOD, ten dokonce ředitele ZŠ jmenovitě citoval.

Je to jako se vším. Nejde mít na stejné čáře studijní typy a ignoranty.
Dá se to nějakou dobu řešit přes zájem, aktivním učitelem, jinými
učebními metodami (u nás jedou FIE), ale v určitém věku se část žáků
prostě odpojí od Matrixu a "přežívají". Mnohdy se stane, že začnou bořit
třídu a pak je vymalováno. Když k tomu přistoupí ještě ignorantské
vedení školy a podvody při srovnávacích zkouškách, je za 10 let z
nadprůměrné školy škola na chvostu.

S těmi Vietnamci - jen podepsat!

Standa