Ako spravne napisat obsluhu klavesnice - Bolo: C while for..for....for

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 30 16:22:38 CET 2023

[preposielam]

Ahojte,
ked sa uz zacala rozoberat obsluha klavesnice, chcel by som sa spytat ako
spravne napisat driver  obsluhy klavesnice? Povedzme, ze mame 2 az N
tlacitok v multiplexnom zapojeni. Kazde tlacitko ma stavy nestlacene,
stlacilo sa, drzi sa a pustilo sa. Stavy sa cyklicky opakuju. Sucasne moze
byt stlacenych aj viacej klaves naraz. Ako spravne navrhnut datovu
strukturu premennych a ako zvolit optimalny algorytmus programu v C?

Ja viem, ze kazdy si to programuje po svojom a vsetok kod je patentovany
alebo aspon copyrightovany, ale ked sa tato tema uz scasti zacala
rozoberat, tak sa aspon spytam na inspiraciu z praxe.

A.