Ako spravne napisat obsluhu klavesnice - Bolo: C while for..for....for

Kaliciak, Richard hw.kaliciak na fn.de
Pondělí Leden 30 23:02:08 CET 2023

Ahoj Andy,

na to sa da pouzit takzvany vertikalny citac. Ja som vychadzal z
https://www.mikrocontroller.net/articles/Entprellung#Komfortroutine_(C_f%C3%BCr_AVR)
a upravil si code pre maticu 4x4. Funguje to vyborne.

Riso.

Dňa 30.01.2023 o 16:22 Jan Waclawek napísal(a):