RE: Stavový automat, goto

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Leden 30 08:10:38 CET 2023

Ahoj,

Myslis nieco ako:

enum ENUM
       {
              ONE,
              TWO
       };

       int g = ENUM::ONE;

V C++ je mozne pouzit aj namespace a potom to moze byt bez ENUM::

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, January 27, 2023 4:38 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Stavový automat, goto

Enum a podobné, bývají samozřejmě pro tyto účely nejlepší. Teda když člověk na začátku ví, že to bude stavový automat.

Jen je škoda, že C nemá enum jako C#, kde nedochází ke kolizím. Ten C enum se vlastně chová jako sada nezávislých definů. Teda to C# to má zas na můj vkus přehnaný. Mě by stačilo, kdyby bez přetypování nešlo použít hodnoty z jiného enumu, než je typ proměnné/parametru.

Nemá něco takového nějaké novější C++?

PH