Re: Stavový automat, goto

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 27 16:46:36 CET 2023

Ja taky pouzivam case, jevi se mi to jako logicke. V nekterych projektech
mam i nekolik stavovych automatu, ktere vyhodnocuji v ruznych casovych
intervalech, napriklad neco kazdych 10 ms a neco jineho treba jen po
sekundach. V pripade potreby synchronizace jeden automat nastavuje pro
druhy  nejake flagy , ktere vyhodnocuje a maze zase ten druhy.