Re: Stavový automat, goto - enum

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 27 17:42:48 CET 2023

Tady jsem zazmatkoval i já, protože by mi to nestačilo:-)

Třeba tady máme několik snímacích čipů, ty mají několik operačních módů,
ale u každého jsou jinak číslované (a každý má navíc nějaké speciální,
co nemají všechny). Takže by bylo dobré, kdyby se jmenovaly stejně, ale
podle typu by v nich byly různé hodnoty.

PH