Re: [OT] Levný laptop - UMAX

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 29 13:58:13 CET 2023

Tak to konstruktéři v UMAXu vidí podobně jako já.
Jsem docela citlivý na rozložení klávesnice. Ale zrovna klávesa Insert
je jedna
z trojice, kterou nepoužívám prakticky vůbec. A kdyby tam nebyla, tak bych
to možná ani nepoznal (Caps Lock, Scroll Lock, Insert).

Nejčastěji Insert "použiju" tak, že ho zmáčknu omylem při pokusu o
zmáčknutí Delete,
a pak jsem naštvaný, když si něco přepíšu.

PL