Re: [OT] Levný laptop - UMAX

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Leden 29 15:11:16 CET 2023

Tak tady bych chtěl Jindřichovi poděkovat za dobrou recenzi.
Pokud potřebujete něco pod stůl tak já momentálně nic vhodného nemám.
180 ks Zotac, po těch se jen zaprášilo.
Ale líbí se mi https://www.incomputer.cz/  mrkněte a případně nakupte.
Nejsem s nimi nijak obchodně kromě pár drobných nákupů nijak spojen.
Hezký den,
Jindra Polívka OK1FJP.