Re: [OT] Levný laptop - UMAX - klavesa Insert

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 29 17:04:43 CET 2023

Mě při výběru NTB zaujalo, že insert, který téměř nepoužívám, měly skoro
všechny, ale právě často chyběly ty home a end., které používám pořád. V
práci mám NTB bez nich, přesně proto, že mě nenapadlo zkoumat, zda je
má. Ještěže jsem domů kupoval později:-)

Nakonec vyhrálo Lenovo Legion s displejem 2560 a CPU Ryzen7 8jádro.
(ale to bylo v červnu, nebo tak nějak)

Zde zmíněné přemapování kláves mě zaujalo: Dá se udělat, aby bylo
přemapováno na interní klávesnici a na externí ne?
Že bych si na tom pracovním přemapoval a přelepil home/end místo
PrtScr/insert.

PH