Re: OT: RE: Problém lepivého trenia v re»azou riadených oscilátoroch

balu balu na k-net.fr
Pátek Leden 27 21:55:46 CET 2023

Jezkove zraky, ako som mohol  zabudnut na SF6. Uz je to tam pripisane.
Dakujem za upozornenie.

Tymto by som rad vsetkym pripomenul ake zasadne inovacie a vynalezy sa
diskutuju na Patronke. Napady koncia naslednou realizaciou hotoveho
zariadenia. Je dolezite pravidelne chodit.

b.