Re: OT: RE: Problém lepivého trenia v re»azou riadených oscilátoroch

wek konfera na efton.sk
Pátek Leden 27 21:22:46 CET 2023

Tak este nie je zverejneny napriklad ten napad striedavo napustat hodiny heliom a SF6 (kyvadlo nie je homogenne a vztlak by mu mal posuvat tazisko, dodatocnu rolu by zohrala rozdielna viskozita).

Inak mohol by si sa pokusit linearizovat vplyv retaze individualnym trimrovanim jednotlivych clankov, napriklad laserom.

wek