Re: Stavový automat, goto

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 27 16:38:03 CET 2023

Enum a podobné, bývají samozřejmě pro tyto účely nejlepší. Teda když
člověk na začátku ví, že to bude stavový automat.

Jen je škoda, že C nemá enum jako C#, kde nedochází ke kolizím. Ten C
enum se vlastně chová jako sada nezávislých definů. Teda to C# to má zas
na můj vkus přehnaný. Mě by stačilo, kdyby bez přetypování nešlo použít
hodnoty z jiného enumu, než je typ proměnné/parametru.

Nemá něco takového nějaké novější C++?

PH