RE: Stavový automat, goto

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Leden 27 16:05:11 CET 2023

Mou oblíbenou implementací stavového automatu je větvení CASE. Dříve jsem používal pro přechod do dalšího stavu inkrement řídící proměnné. Postupně jsem se dopracoval k tomu, že řídící proměnné přiřazuji nějak smysluplně pojmenované konstanty.

Kolega zase pro větvení používá jednotlivé bity v bytu nebo wordu a jejich rotaci…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Friday, January 27, 2023 3:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: Stavový automat, goto

Stavovy automat , napsany v assembleru  I8080 , jsem na zaklade jakesi americke publikace pouzil ve sve diplomce na FEL uz v roce 1977. Tehdy me to pripadalo jskoro jako objev. Dneska kdyz doma v duchodu programuju Arduina, povazuji to za naprosty standard. Goto jsem v tomhle stoleti snad jeste nepouzil.