Re: Stavový automat, goto

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 27 15:55:06 CET 2023

Stavovy automat , napsany v assembleru  I8080 , jsem na zaklade jakesi
americke publikace pouzil ve sve diplomce na FEL uz v roce 1977. Tehdy me
to pripadalo jskoro jako objev. Dneska kdyz doma v duchodu programuju
Arduina, povazuji to za naprosty standard. Goto jsem v tomhle stoleti snad
jeste nepouzil.