Re: Stavový automat, goto

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Leden 27 14:33:42 CET 2023

Proc goto? Stavovy automat je jeden dlouhatansky if (nebo bambilion
funkci pres tabulku treba) podle stavu a v nem pak zmena stavu a jen
continue.

V tom pripade nize mam stavy pojmenovany A1, A2... B1, B2... atd. a
kazdy v normalnim prubehu nastavi stav na 'ten dalsi'. Jinak podle
podminky, tj. ve vasem A2 by bylo if( neco ) stav = A1 else stav = A3;

S goto musi vzniknout silena spageta neprehledna.

J.