Re: Stavový automat, goto

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Leden 27 16:48:02 CET 2023

Nevím jestli je to "něco takového", protože neznám C# (kolega tomu kdysi
říkal C--), ale C++ má enum class a lze definovat i typ enum (uint8_t,
int8_t, int32_t atd.). Kolizím lze zabránit, pokud je enum definován
uvnitř třídy nebo funkce - nemusí být viditelný globálně. Snad to jde i
v čistém C, nebudu to zkoušet.

Mrazík