sw xnview, hromadne prejmenovani obrazku, zachovani/zakomponovani puvodniho nazvu v sablone prejmenovani ?

Lukac Michal Michal.Lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Leden 27 10:33:11 CET 2023

sice nepouzivam xnview ale mal som tu nejaku verziu a tam to je takto jednoducho:

https://drive.google.com/file/d/1or4z2j0XdJgMFSSXnuQYTYoQ_Dzr7uLj/view?usp=share_link

m.