sw xnview, hromadne prejmenovani obrazku, zachovani/zakomponovani puvodniho nazvu v sablone prejmenovani ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 27 09:24:15 CET 2023

opravdu mam xnview rad, leta pouzivam, vsechno funguje jen ted ten malej
detail s tou syntaxi zapisu sablony pri hromadnem prejmenovani, ke bych
rad puzil i origo nazev.
pokud mam slozku "bordel_z_fotaku" a potrebuji ji roztridit, tak
potrebuju videt nahledy a rovnou je orezat a zmensit.
pokud to nepujde v xnview, tak to nejak "nove" delat proste nebudu :-)
jinak jedu samo na TC, takze bezne hromadne prejmenovani nekde "externe"
s tim nemam problem.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65