sw xnview, hromadne prejmenovani obrazku, zachovani/zakomponovani puvodniho nazvu v sablone prejmenovani ?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Leden 27 09:07:46 CET 2023

Zdravím,

hodně věcí při přejmenování umí PowerToys od Microsoftu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby