sw xnview, hromadne prejmenovani obrazku, zachovani/zakomponovani puvodniho nazvu v sablone prejmenovani ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 27 13:53:33 CET 2023

diky ! super, to je ono.
v ceske verzi u "vlozit" je jen "soubor" a to mi nedocvaklo :-)
ac neanglictinar bych "Filename" pochopil lepe.
vyreseno.
vsem diky za snahu.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.