KiCAD - Ako vlozit template dosky PCB do projektu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 23 15:26:34 CET 2023

Já to jinde (v Eagle, ale to je snad fuk) dělám jednoduše tak, že mám
soubor, kde jsou namalované tyhle standardní věci.
Obrys desky, technologické okolí pro laser a frézku atd.
Takže začít novou desku znamená tento template-soubor přejmenovat na
jméno nového projektu a otevřít ho, místo úplně prázdného souboru.
Ale je to moc jednoduché a přímočaré, tak to se nebude líbit, asi.

PL