KiCAD - Ako vlozit template dosky PCB do projektu?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Leden 23 14:27:49 CET 2023

Templaty v Kicadu nepoužívím, tak přímo s tímhle neporadím. Ale desku
vkládám jako součástku, protože chci aby se ojeěvila v BOMu.

Jen to teda, alespoň ve verzi 5, má tu zajímavost, že mi v pouzdře
nedovolí Edge.Cuts, takže obrys namaluju do User a po zavření souboru
použiju search/replace :-)

PH