KiCAD - Ako vlozit template dosky PCB do projektu?

wek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 23 21:02:32 CET 2023

[preposielam]

Dobry vecer,

mam take tusenie, ze takto som to robil aj ja v KiCADe. Skusat to budem az vecer.

Velmi pekne dakujem za pomoc.
A.

Já to jinde (v Eagle, ale to je snad fuk) dělám jednoduše tak, že mám
soubor, kde jsou namalované tyhle standardní věci.
Obrys desky, technologické okolí pro laser a frézku atd.
Takže začít novou desku znamená tento template-soubor přejmenovat na
jméno nového projektu a otevřít ho, místo úplně prázdného souboru.
Ale je to moc jednoduché a přímočaré, tak to se nebude líbit, asi.

PL