laser pro male rezani

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Leden 21 08:42:24 CET 2023

Právě že bylo.
Tedy pokud bych to shrnul (podle mého názoru), tak seriál celkem hezky
shrnuje možnosti trhu z hobby pohledu. Trdy zabývá se tím, co dostaneš v
krabici počínaje kompaktním čínským 40W CO2 až někam po znásilněnou
LEDku z blueray. Popisuje co tyhle malé otevřené potvory dokáží a tak.
V podstatě hodně otázek, které se tu opakují tam je popsáno. Jsou tam i
nějaké perličky, třeba právě en pžípad, kdy si číňan myslí, že jeho
laser je 2x lepší, než cizí 10W, tak proto ho jasně musí označit jako
20W a tak.

Navíc, pokud jde o tři čísla, lze situaci vyřešit v kdejaké krajské
knihovně. To mám vyzkoušené. Vím, že bez registrace stálého čtenáře
musím zaplatit 10,- za zapůjčení každého časopisu a 5,- za ofocení jedné
stránky. Kdybych byl člen, tak je to levnější. Ale já jsem na to málo
organizovaný, takže tam pokaždé přilítnu jako nečlen (moje pokaždé je
max jednou za dva roky  klesá to).