OT: dotaz na instalatery. pripojeni Al-PEX 16mm za vnejsi prumer, udrzeni max. prutoku ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Leden 18 15:46:08 CET 2023

diky za inspiraci. oni vlastne i polyetylenky, cerny, co jsou v zemi se
spojuji takto. najdu nejake podobne reseni.
ono i to reseni od PL, hnodna tlakova hadice + 2x paskova nerez sverka
by bylo ok.
clovek se nezepta, "zacykli" se u al-pex a vubec ho nenapadnou veci od
jinud, ikdyz je vlastne zna.
tema muzeme ukoncit :-)
diky vsem.
tomik.