OT: dotaz na instalatery. pripojeni Al-PEX 16mm za vnejsi prumer, udrzeni max. prutoku ?

Robert Holas holas na holas.info
Středa Leden 18 14:39:11 CET 2023

Angličani používají běžně na instalace vody i topení rychlospojky stejné
konstrukce jako u nás na pivní trubky. Trubka se jenom zasune do spojky,
stlačením uvolňovacího kroužku se spojka povolí a trubka jde ven.
Uvolňovací kroužek se dá zajistit maticí nebo zasunutím pojistky.
https://www.screwfix.com/c/heating-plumbing/pipe-fittings/cat831504#category=cat831504&pipefittingmaterial=plastic&page_size=100&sort_by=price
U nás jsem na vodu použil spojku na pivo a bez problémů.
https://eobchod.lindr.cz/jg-uhlova-spojka-5/16-pm0308s?_Box%5B1522%5D%5BIdOpenedNode%5D=233

Bobes