OT: dotaz na instalatery. pripojeni Al-PEX 16mm za vnejsi prumer, udrzeni max. prutoku ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Leden 18 18:40:49 CET 2023

trochu jsem patral a opet si v cr pripadam jak v africe.
v de bezne v hobbymarketech treba tohle a cr nic :-(.
https://www.obi.de/steckfittings/lux-steckfitting-16-mm-x-18-6-mm-rp-1-2-messing/p/1730423
nebo
https://www.bauhaus.info/steckfittings/marley-aquastec-steckkupplung/p/22673929
i ty polaci obcas neco maj, ale do cr neposlou.
co je tohle za "EU" stav ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65