Re: Umělá inteligence

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Leden 18 09:06:49 CET 2023

Dobrý den,

Zrovna takové jednoduché programy jako ovládání ledky tlačítkem,
načítání teploty z DS18B20 apod. jsem zkoušel, a vypadlo to z toho
funkční, a bez chyb. A bylo vidět, že to není vzaté přímo z nějaké
knihovny, kde to je jako příklad.
Takové dotazy jako proč fouká vítr, apod. to vysvětlilo tak, aby to
pochopilo dítě, a docela rozumně.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip