Re: Umělá inteligence

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Středa Leden 18 07:52:31 CET 2023

Většinou zatím nejde o znalé problematiky, ale hodně to využívat žáci ve
školách. Nic nevím, ale aspoň něco odevzdám. I když to nechodí, ale něco
je. Minulý týden jsem pozoroval studenta jak takto se pokouší napsat
program pro ovládání ledky pomocí tlačítka na arduinu. Po dvou hodinách
jsem šel dělat něco jiného  a nechal ho v tom. Trochu se mu to povedlo.

Asi tímto způsobem jsem viděl napsaný čtenářský deník o bibli. To se
člověk dozví nových věcí.....

jl