Re: Umělá inteligence

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Leden 18 09:22:56 CET 2023

Zdravím,

jj, zkoušel jsme a překvapilo. Zkoušel jsem obrázek (zadání: Pestrý
papoušek sedící v kanceláři na klávesnici, v zobáku má list papíru). Syn
tím zkoušel referát o nějakém obrozeneckém spisovateli, ctrl C, ctrl V -  a
byla jednička.

Pak jsme se ptal ChatGTP: Znáš firmu Papouch v ČR? Znám.
Co dělají - a přišla fakt výstižná charakteristika, klidně bych to mohl
někomu na tento dotaz poslat.
Tak jsem se ptal dál, co ten jejich jednatel, co je to zač - a na to mi ta
umělá paní napsala, že osoby nemůže hodnotit a kdesi cosi.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby