Re: Nabíjení telefonu neregulovaným vyšším napětím

Pondělí Leden 16 11:57:52 CET 2023

Jako napadlo mě to samé s notebookem, ale taky jsem neměl odvahu na nějaké
experimenty.

Podle mě zařízení musí počítat s vyšším napětím, ale potřebuje si ho
vykomunikovat. Takže připojit natvrdo 9 nebo 12V a nic víc, povede k nějaké
hlášce typu "chyba nabíjení". Ale protože náhoda je blbec, mohlo by to taky
udělat "blaf".

(20W (9 i 12V) nabíječka na mobil stojí od 200Kč, 65W (tzn. i 20V) stojí od
600 Kč - takže je lepší koupit nabíječku než riskovat, že něco shoří.)

P.K.