Re: Nabíjení telefonu neregulovaným vyšším napětím

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 15 23:24:51 CET 2023

No je asi fakt, že nabíječka nějakou informaci o max.proudu bude potřebovat.
Napětí ji asi nezajímá, použije co dostane. Ale u proudu se zřejmě bude
muset
přizpůsobit tomu maximálnímu dohodnutému. Jinak by přetížením padalo
napětí zdroje, a to v praxi nepadá.

PL