Re: Nabíjení telefonu neregulovaným vyšším napětím

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 15 23:00:14 CET 2023

Hlavní je, že je nepravděpodobné, aby v telefonu bylo více článků v
sérii. Tedy se nabíjí na 4,2 V max.

Tzn. pokud telefon při nabíjení požaduje 9 V, je to proto, že tak při
rozumném proudu přenese větší výkon. Takže si dohodne 9V s limitem 1,7A,
z kabelu žere třeba 1,5 A a do baterky jde např. 3,3 A při 4 V. A je
klidně možné, že s jiným zdrojem by si dohodnul jinou kombinaci U/I.
Třeba proto, že neumí dostatečné I, ale umí větší U, nebo naopak.

PH