Re: Nabíjení telefonu neregulovaným vyšším napětím

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Leden 16 13:11:07 CET 2023

Dobrý den,

Já mobil nabíjím z laboratorního zdroje, ale přes krabičku, kterou jsem
koupil na Ali. Vstup je napájecí jack 5.5/2.5mm 6-32V. Výstup je 2x USB.
Uvnitř je pár součástek, a obvody IP6505.  Ty umí protokol QC2, a do
telefonu pouští napětí o které si telefon řekne.
Fotky:
https://drive.google.com/file/d/1jPu3SaSiERRbqQKhQt3B8WZpqxxIjAjI/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/12oHoxQnoBUPl4FLxb_du7lBSHP5qxbok/view?usp=sharing

S pozdravem,